نمونههای بستهبندی بد که معمولا با تیشرتها همراه است نشان میدهند که فرآیند خلاقانه نباید فقط به طراحی لباس واقعی محدود شود - اما البته این نیز بسیار مهم است .
اهمیت چاپ تیشرت شامل بسته بندی نیز می شود که گاهی آنقدر دوست داشتنی می یابیم که حتی نمی خواهیم باز کنیم. واقعاً مایه شرمساری است که اکثر طراحان به بسته بندی توجه نمی کنند زیرا این یک استراتژی خوب برای متمایز شدن از جمعیت است. برخی می گویند ارائه همه چیز است.
یکی از برندهایی که این یادداشت را دریافت کرد، Jonny Cupcakes است. آنها نه تنها تی شرت هایی با ظاهری عالی خلق می کنند، بلکه همیشه به دنبال راه های جدید و نوآورانه برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد به مشتریان خود هستند. بسته بندی اولین تاثیری است که به مشتری خود می دهید. وقتی به درستی انجام شود، می تواند برند شما را به سطح جدیدی ارتقا دهد.
خلاقانه ترین بسته بندی تی شرت که تا به حال دیده ایم... دوباره!
این نمونهها طیف گستردهای از مواد و فرآیندهای در دسترس طراحان را نشان میدهند و اینکه چگونه تخیل و نوآوری میتواند آنها را به سطح جدیدی برساند. من می دانم که پایداری کاری است که امروزه باید انجام داد، اما ممکن است این امر کمی دور از ذهن باشد.
روند دوستدار محیط زیست بودن بر تولید پوشاک تأثیر گذاشته است، بنابراین منطقی است که بسته بندی آن نیز سازگار با محیط زیست شود. همانطور که در این انتخاب خواهید دید، به لطف مد، مقوای خالی و رنگ های خاکی به یک امر عادی تبدیل شده اند. برخی از بهترین طرح ها بر اساس ساختارهای ساده ای هستند که مواد را بیهوده هدر نمی دهند.
شماره 1 نام تجاری خود را بخشی از بسته بندی خود کنید
Amon Clothing از مثلث های زیادی در برند خود استفاده می کند، بنابراین آنها را به بسته بندی تی شرت خود (و همچنین کاتالوگ هایشان!) اضافه کردند.
شماره 2 خارج از چارچوب فکر کنید - به معنای واقعی کلمه!
چرا به جای آن از یک جعبه خنک استفاده نکنید، مانند این جعبههایی که آینده فرزندتان را پیشبینی میکنند؟ مشتریان به طور تصادفی یکی از 12 مورد از Mysterio را دریافت می کنند!
#3 آن را رول کنید!
رولینگ نه تنها جذاب به نظر میرسد، بلکه تضمین میکند که تیهای شما بدون چروک میرسند – به همین دلیل است که Baffs این گزینه غیر متعارف را انتخاب کرده است.
شماره 4 به سراغ مواد سازگار با محیط زیست بروید
این کیسههایی که برای فروشگاه مفهومی 6:05 توسط JWT Beirut ایجاد شدهاند، سرگرمکننده هستند، بهعلاوه از ایستگاهی ساخته شدهاند که میتواند تقریباً هر نوع ماده (کاغذ بازیافتی، پارچه، مواد حمل و نقل) را تحمل کند و بستههایی را در هر شکل و اندازه تولید کند!
شماره 5 یکپارچه سازی با محیط زیست
چه کسی به یاد نمی آورد که ناهار خود را در یکی از این کیسه های کاغذی قهوه ای به مدرسه برده باشد؟ Brokula&Ž با این کیسه ها و فنجان ها که دوستدار محیط زیست نیز هستند (بخش عمده ای از برند آنها) روی عامل نوستالژی بازی می کنند.
#6 مواد خود را با هم مخلوط کنید
PVC ممکن است بیشتر برای چیزهایی که در یک فروشگاه سخت افزار پیدا می کنید استفاده شود، اما آیا یک جعبه تیشرت عالی نمی سازد؟
شماره 7 از خوش اخلاق بودن نترسید
خوب، این به خودی خود یک شوخی جالب بود. با این حال، این بسته بندی توسط اینجا! Sod قطعا چیز جالبی است.
#8 به جذابیت نمایش فکر کنید
این جعبههای تیشرت برای برند لباس سوئدی Cicatriz به تنهایی عالی به نظر میرسند، اما وقتی در کنار هم قرار میگیرند حتی بهتر به نظر میرسند.
شماره 9 منحصر به فرد بودن خود را در آغوش بگیرید
Forever Gold Clothing یک لوگوی آناناسی را برای چسباندن در جلوی همه بستههای خود انتخاب کرد. این نشان می دهد که نام تجاری آنها مثبت و جذاب است اما کمی غیر معمول است - درست مانند خود آناناس!
10 کار تیمی اغلب = بهترین کار
Fossil با هنرمند Dolan Geiman روی این تیهای عامیانه معاصر کار کرد که در جعبههایی با الهام از قوطیهای ساعت معروف فسیل برای مشتریان ارسال میشد.
#11 آن را مفید کنید
همه دوست دارند چیزی را دریافت کنند که واقعاً از آن استفاده می کنند - مانند این جعبه ها از HangerPak که به رخت آویز واقعی تبدیل می شوند.
شماره 12 همه چیز را پخش کنید
این کیف های پارچه ای نرم از Hobo و Sailor زیبا و کاربردی هستند. و مشتریان آنها ممکن است اساساً در صورت استفاده از کیسه ها به تبلیغات تجاری برند تبدیل شوند.
شماره 13 بیانیه ای بنویسید
بله، مطمئناً می دانید که وقتی این جعبه را از INDISODER باز کنید، چیز جالبی در انتظار شما است.
#14 انفجاری باشید
به معنای واقعی کلمه بسته بندی خود را منفجر نکنید (شما هرگز قادر نخواهید بود چیزی را از طریق نامه به این طریق ارسال کنید!)، اما از این لوله خنک TNT از Johnny Cupcakes الهام بگیرید.
#15 شیرین و ساده
یکی دیگر از موفقیتهای جانی کاپکیک، این وانهای تیشرت یک خوراکی شیرین را ارائه میکنند، بهعلاوه یک راه مفید برای نمایش آنچه در داخل آن وجود دارد.
شماره 16 با یک موضوع بیایید
و یکی دیگر از جانی کاپ کیک! این لولههای پاپآپ زیبا و قدیمی هستند - و همچنین از بستنیهایی مانند #15 الهام گرفته شدهاند. اگر تم خوبی دارید، با آن اجرا کنید.
شماره 17 یک چهره بامزه بسازید
این بسته بندی Ropa Kolokio مطمئناً لبخند را به لب هر کسی می آورد!
#18 به مشتریان خود اجازه دهید بدانند که چه چیزی تی شرت های شما را خاص می کند
این پیراهنهای یقهدار که توسط تام دیکسون برای Lacoste طراحی شدهاند، در جعبهای عرضه میشوند که به مشتریان خود اجازه میدهد فوراً بدانند چه چیزی این پیراهنها را خاص میکند (آنها با تکنولوژی بالا و سازگار با محیط زیست هستند).
#19 شیر دارید؟
Lait Lab (که به زبان فرانسوی «شیر» است) بازی هوشمندانه ای با کلمات با این جعبه ها برای تی های خود انجام داد.
#20 کارآمد شوید
این پاکت نامه ها همه سبک شیک هستند. کار خوب، Duoido!
#21 با مفهوم عبارت بازی کنید
برند استرالیایی Mooks با بسته بندی تی شرت های خود با الهام از بسته بندی فروشگاه های مواد غذایی همه کاره شد.
شماره 22 تمیز و مرتب کار را انجام می دهد
این رول های مرتب تی شرت از خط Publish's Second Chance ساده و بدون خسته کننده هستند. اگر بتوانید آن را بردارید، راه رفتن بسیار عالی است! اوه، و سه راهی ها از ضایعات پارچه ساخته شده اند و در کاغذ بازیافتی نورد می شوند.
#23 پیتزا، کسی هست؟
ممکن است داخل این جعبه ها پیتزا نباشد، اما تحویل گرفتن یکی از این سه راهی ها از Sopa de Cebra به درب منزل شما به اندازه یک برش خوب است.
#24 سیاه و سفید
Strambótica چیزهای کلاسیک را با لوله های سیاه و سفید برای ارسال پیراهن های خود حفظ می کند.
#25 یک درپوش (خنک) روی آن قرار دهید!
چند لوله در لیست بستههای جالب ما وجود دارد، اما ما فکر میکنیم این بستهها از Tradition Clothing کار بسیار خوبی برای محدود کردن لیست ما انجام میدهند.